نحوه ثبت شرکت (قسمت سوم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 198
نویسنده : محمد

5- مجوزهای شرکت تجاری و مجوزهای مالیاتی را دریافت کنید

علاوه بر این ، شرکت تجاری شما ممکن است به فعالیت تجاری نیاز داشته باشد تا مجوزها و / یا مجوزها در داخل شهرها و شهرهایی که دارای دفاتر ، فروشگاه ها یا تأسیسات تولیدی یا گاراژ است ، فعالیت کند و همچنین مالیات محلی اجازه می دهد اگر این شهرها و شهرها مالیات شرکتهای تجاری را اعمال می کنند. شما می توانید مجوزهایی در مناطق فدرال ، ایالتی و مجاورت مجاور داشته باشید (با تکیه بر اینکه به چه نوع کسب و کاری بدست آورده اید).
6. در علامت تجاری و مارک تجاری خود اعمال و وارد سیستم شوید

در صورت مناسب ، لازم است با کمک درخواست یک علامت تجاری فدرال ، از تماس ، شعارها و نمادهای سازمانی تجاری خود محافظت کنید. همچنین ممکن است بخواهید مارک تجاری خود را در درجه پادشاهی ثبت کنید که معمولاً ساده تر ، سریعتر و بسیار لوکس تر است.
7. انجام پرونده های سالانه و اجازه تمدید

حداکثر شرکتها از طریق رهنمودهای قانونی ایالتی و همسایگان برای ثبت گزارش های سالانه و تجدید مالیات و سایر ثبت ها به صورت دوره ای مورد نیاز هستند. اطمینان حاصل کنید که سیاستهای پادشاهی و شهرداری خود را به کار می گیرید تا تجارت شما با تمام قوانینی که حاکم هستند مطابقت داشته باشد.
برای ثبت شرکتهای تجاری کمک کنید

اگر تصمیمی راجع به اینکه می خواهید در ثبت نام مشاغل در ایالات متحده یا یک کشور بزرگتر کمک کنید ، تصمیم بگیرید ، نیاز قانونی خود را در بازار UpCounsel قرار دهید. UpCouns نود و پنج درصد از وکلا را به ارائه ساده ترین وکلا استثنایی از کالج های مقررات اوج مانند مدرسه تنظیم هاروارد یا کالج تنظیم ییل ارائه می دهد. متخصصان حقوقی UpCounsel به طور متوسط ​​14 سال تجربه دارند و پیشنهادات جنایی را به شرکتهای فنی  ارائه می دهند.





:: برچسب‌ها: نحوه ثبت شرکت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com